Corporate identity Tendens
VanGennipSchrieks Energie Advies heet voortaan Tendens. Deze nieuwe naam is niet alleen 23 letters korter dan de oude naam, maar sluit ook beter aan bij de inhoud van het werk. Deze naam is ontwikkeld door Breinkracht - Slimmer communiceren (Cecile Snijders).
Tendens betekent letterlijk een beweging in een bepaalde richting en is een ander woord voor trend of ontwikkeling. Met kennis van de ontwikkelingen in de dynamische energiemarkten geeft Tendens onafhankelijk advies rondom de productiefactor energie en daar past Tendens als naam perfect bij. Als ondertitel is gekozen voor: 'geeft richting in energie'. Uiteindelijk gaat het ons erom dat de ondernemer gefundeerde bedrijfsbeslissingen kan nemen.
Het logo heeft door de dubbele 'E''s een opgeladen energie-bar in zich; een mooi metafoor voor energie in de breedste zin van het woord. De kleur groen geeft de opgeladen kleur van een batterij weer, alsmede een eco-uitstraling. De letters 'Tendens' zijn maatwerk ontworpen/geconstrueerd voor een unieke uitstraling, perfect passend bij de energie-bar.